VVM zoekt versterking

VVM netwerk van milieuprofessionals is op zoek naar een betrokken en enthousiaste eventmanager als spil van VVM.

Functie-omschrijving

Je werkt nauw samen met de actieve leden van VVM, de verschillende inhoudelijke secties, het bureau en onze externe partijen. Samen organiseer je uitdagende en interessante bijeenkomsten, zowel groot als klein. Gericht op kennisdeling, het op de agenda plaatsen van milieuthema’s en ook aan de slag gaan ermee. Altijd op basis van een brede expertise en met vele actoren.

VVM organiseert jaarlijks zo’n dertig tot veertig debatten, symposia en congressen. Met name de organisatie van de grotere congressen en events ligt bij jou. Vind jij het leuk om onze eventmanager te worden?

Een uitdagend en gevarieerd takenpakket

• Verantwoordelijk voor het samen met actieve leden organiseren van drie grote congressen per jaar.
  • Verantwoordelijk voor het samen met actieve leden organiseren van ongeveer tien kennisbijeenkomsten per jaar
  • Onderhouden van contacten met externe opdrachtgevers, leveranciers, deelnemers en overige betrokkenen
  • Opstellen en beheren van het eventbudget en bijhouden projectadministratie
  • Opstellen van een draaiboek per event en eerste aanspreekpersoon voor de uitvoering
  • Medeverantwoordelijk voor communicatie en promotie van events, van uitnodiging tot programmaboek.

Wat we vragen

• Je hebt bij voorkeur een HBO denk- en werkniveau en twee jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Je bent een organisatietalent met oog voor detail en behoorlijk IT-vaardig
  • Je kunt goed samenwerken in teams met mensen van zeer uiteenlopende achtergronden
  • Je bent goed in staat om te werken met vrijwilligers
  • Je bent hands on, communicatievaardig, neemt graag initiatief maar koppelt ook goed terug
  • Je hebt affiniteit met het brede vraagstuk van milieu.

Wat we bieden

• Een prachtige flexibele baan van 32 uur per week in een klein en actief team en met veel eigen invulling
  • Een marktconform salaris
  • Een fijne werkomgeving bij Utrecht Community; een volledig verduurzaamd monument
  • Een leuke vereniging met meer dan honderd actieve leden uit allerlei actoren en sectoren die actief zijn het veld van milieu.

Solliciteren en meer informatie:

Heb je nog vragen? Neem contact op met interim-directeur Peter Visser op 06 20926148

Stuur om te solliciteren voor 26 oktober je motivatiemail met cv naar VVM voorzitter Antoine Heideveld: antoine.heideveld@hetgroenebrein.nl

You may also like...

Reacties zijn gesloten.