Toetser- en Vergunningverlener Bodem | 36 uur

Bij de Omgevingsdienst Haaglanden werk je samen met ruim 230 deskundige collega’s aan een schoon milieu, natuurbehoud en een veilige leefomgeving. Vergunningen verlenen, toezicht houden en waar nodig handhaven zit in onze genen. Dit betekent voortdurend rekening houden met uiteenlopende belangen. Onze ambitie is?  Vandaag meedenken over duurzame oplossingen van morgen. Wij werken op steenworp afstand van de Haagse binnenstad en op tien minuten lopen vanaf station Den Haag Centraal.

Functie-omschrijving

De Wet bodembescherming en de Omgevingswet op bodemgebied hebben geen geheimen voor jou. Je loopt warm voor bodemonderzoek en bent gedreven om betrokken te zijn bij bodemsaneringsprojecten. Jij draagt bij aan ons milieu en zorgt ervoor dat onze bodem niet alleen schoon wordt, maar ook blijft. Wil jij een sleutelrol spelen in het beschermen van onze leefomgeving? Laat dan jouw passie voor bodemkwaliteit tot uiting komen en solliciteer vandaag nog. 

Wat ga je doen?

  • Toetsen en beoordelen van aanvragen, meldingen, bodemonderzoeken en (sanerings) plannen.
  • Opstellen van adviezen en besluiten met betrekking tot bodemvraagstukken.
  • Overleggen, informeren en adviseren van in- en externe partijen over bodemonderzoeken, plannen, bevindingen en te volgen procedures.
  • Afhandelen van lopende zaken binnen de gestelde (wettelijke) termijnen, waar nodig in overleg met collega’s. Up to date blijven van de beleidsontwikkelingen binnen het vakgebied.
  • Bijhouden van het proces in ons zaaksysteem om de kwaliteit en de doorlooptijd van procedures te waarborgen.
  • In overleg en afhankelijk van je niveau, talent en interesse kan het takenpakket worden uitgebreid. Deelnemen aan werkgroepen die relevant zijn voor je werkgebied.

Wat vragen wij van jou?

  • Een afgeronde hbo- of wo-opleiding Milieukunde/Milieutechniek met een specialisatie in bodemonderzoek. 
  • (Werk)ervaring in het betreffende vakgebied is een pré.
  • Je bent een oplossingsgerichte teamspeler en hebt een open en directe communicatiestijl.
  • Je werkt nauwkeurig en je kunt goed schrijven, plannen en organiseren.

Wat krijg je daarvoor terug?

  • Afhankelijk van kennis en ervaring een salaris van max € 4.537,00 (schaal 9) bruto bij een 36-urige werkweek.
  • Goede ontwikkel-, opleidings- en groeimogelijkheden.
  • Individueel Keuze Budget van 17,05%. Vergoeding woon-werkverkeer in de vorm van een ov- of fietsvergoeding.
  • Aantrekkelijke bijdrage in pensioenopbouw en ziektekosten.
  • Mogelijkheid om hybride te werken. Een leuk team met deskundige en betrokken collega’s die op hun expertise en interesses worden ingezet.

Kom jij ons team versterken?

Mail dan voor 6  januari 2024 je motivatie en cv voor vacature 2023-28 naar vacatures@odh.nl.   

Wil je eerst meer informatie? 

Bel met Jacoline Bijlsma(teamleider) 06 2119 2215 of Yvonne van Laar (P&O-adviseur) 06 528 84 225. 

You may also like...

Reacties zijn gesloten.